fredag 21 januari 2011

WoW på svenska

Det finns en uppsjö av olika bloggar och sajter som handlar om World of Warcraft, de allra flesta på engelska. Jag har länge saknat svenska sidor. Från början hittade jag bara DN's spelblogg som skrevs as Susanne Möller. Hon skrev underhållande och kåserande om livet i Azeroth och det gav mig en hel del tips om vad som fanns att göra i spelet när man var ny. Men annars var det ganska tomt. Hon slutade att blogga men idag såg jag en artikel i dagens nyheter att hon skulle starta upp igen . Hoppas hon tar upp tråden och fortsätter att skriva om WoW lika underhållande som förr. En annan sida jag hittat heter LevelCap. Här hittar man guider och annan information, Det mesta om WoW men det skrivs även en del om Diablo och Starcraft. Här finns en del videoguider på svenska och annat matnyttigt. Tipsa gärna om det finns fler bra sidor på svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar