söndag 2 januari 2011

Nytt år

Jaha, Efter man blivit level 85, vad gör man då? Själv har jag börjat levla reputation med några olika klaner (se denna  post) för att skaffa mig bättre utrustning. Jag har börjat levla leatherworking och fishing (skinning har jag redan levlat upp till 525). Jag borde nog köra fishing och cooking tillsammans skulle jag tro. Jag håller sakta men säkert på att levla upp first aid och jag har kikat lite på arkeologi.  Jag funderar också på att levla upp en Worgen och en Goblin. I alla fall till level 12 för att få se de startområdena. Jag har en mage på level 80 som kanske borde levlas upp till 85 också tillsammans med hans herballism och alchemy så jag kan börja tjäna pengar på dem igen. Jag har även börjat kika lite på olika achievements som verkar kul. Dessutom så kan man ju jobba på guildachievements.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar