torsdag 13 januari 2011

Tips på utrustning

Hittade en mycket bra guide över var och hur man kan finna olika utrustningsdetaljer som gör dig redo för att köra heroicinstanser. Följ bara denna länk till Wow insider. Ser till min glädje att jag hittat de flesta delarna som rekommenderas redan. Det jag måste koncentrera mig på är trinkets. Även en av ringarna ska bytas så fort det bara är möjligt. De delar som saknas i denna lista (tycker jag) är de delar man kan få via reputation med Baradin's Wardens samt med hjälp av honor points (alltså genom att köra PVP). I artikeln ges också tips på enchants och gems. Passa även på att kika på Zeherah's Hunter DPS Analyzer via denna länk. Den är väldigt klurig att sätta sig in i men när man väl läst in sin gubbe och sparat den så är det ganska lätt att experimentera med hur ens (teoretiska) dps påverkas av olika val av enchants och gems och byte av utrustning. Mycket användbart och betydligt billigare än att köpa/skaffa fel saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar