måndag 10 januari 2011

Nya ljud i Cataclysm

Det har ju tillkommit en massa ny musik i expansionen. Dessutom nya ljud från NPC'er och mobs och en massa nya atmosfärljud i de nya områdena. Jag noterade dock ett helt nytt ljud när jag stod på AH för ett litet tag sedan. Helt plötsligt hör jag i högtalarna bakom mig (jag har ett 5.1 system) någon som lät som han var allvarligt förkyld. Någon som snorade och snusade. Jag vänder mig om och kikar och står plötsligt öga mot öga med en Worgen. Så låter de tydligen, alltså: förkylda. Har själv börjat levla en Worgen (level 6 hittills) och hade inte tänkt på ljudet, men på AH så märkte jag det tydligt. Vet inte om jag kommer störa mig så mycket i längden men normalt är det ju bara pets och minions som låter, inte själva karaktären. Eller har t.ex. Night Elfs ljud för sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar