fredag 28 januari 2011

Exalted med Baradin's Wardens

Det gick snabbare än jag trodde att bli exalted med Baradin's Wardens. Nu har jag tillåtelse att köpa allt som quartermastern säljer i Baradin Basecamp, det gäller bara att få tillräckligt med Tol Barad Commendations. Jag sfunderar på att skaffa mig en ny trinket: Unsolvable Riddle. Den kostar 125 commendations och jag är uppe i dryga sextiotalet just nu. Dessutom vill jag köpa Spear of Trailing Shadows som kostar 85. Med en takt på 6-12 commendations per dag så lär det ta ett tag, men jag grindar ju samtidigt guld. Sedan finns det ju alltid en massa andra godsaker man vill lägga vantarna på. En tabard, två mounts och en companion. Tabarden är svindyr (40 commendations) men använder man den så kan man teleportera sig direkt till Baradin Basecamp. Dessutom lägger den till ytterligare en tabard till min samling mot 25-tabard-achievementen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar