måndag 24 januari 2011

Segt med archaeology

Jag håller på att levla archaeology nu och det var en ganska seg historia må jag säga. Mycket resande och flygande från den ena änden av Azeroth till den andra. Jag är uppe i 129 av 525 nu så det är en lång resa kvar innan jag kan kalla mig Illustrious Grand Master i Archaeology. Jag vill också gärna få den achievement som man får om man hittar en 'rare artifact'. Den heter I had it in my hand och ger titeln Assistant Professor. Blir man då assistent till Harrison Jones eller någon av de andra nio tränarna i arkeologi som finns utspridda runt om Azeroth?


Ett litet tips när man letar.
Om sökaren visar:
  • rött är det mer än 80 yards till artifakten med en spridning på ±45 grader
  • gult är det mellan 41-80 yards med en spridning på ±20 grader
  • grönt är det mellan 6-40 yards med en spridning på ±10 grader
Är avståndet kortare så ser man artifakten och kan klicka på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar