söndag 21 november 2010

Mera guld (lite mera i alla fall)

Har äntligen knäckt 150.000G vallen. Det tog en stund. Är mycket hårdare konkurrens på AH nu när det inte finns så mycket mer att göra än att vänta in expansionen. 151.000 + växel är jag uppe i nu. Det blir en bra startplåt när jag  börjar spela i Cataclysm. Det finns en del grejer dock som jag skulle vilja inhandla. Det första är en snabb flygande mount till en av mina alts som är herbalist, för det skulle underlätta om han var lite kvickare mellan noderna. Det andra är den snabba flygande mounten på min main-gubbe, +320% i fart mot den gamla som 'bara' kan flyga i +280% är nog inte fel (men 5000g.... huga!). Det tredje är en Mammuth med tillhörande vendors. 26.000 ryker där på ett bräde. Får se om jag slösar bort mina surt förvärvade guld på sånt, men å andra sidan, vad ska man med allt guld till annars. Finns en risk att det blir en motorcykel då också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar