tisdag 2 november 2010

Bakgrund forts.

Jag spelar i huvudsak solo, med undantag för gruppquester eller om någon ber om hjälp. Instanser och raidande har aldrig varit lockande för mig. Jag raidade mycket fram till och med Karazhan under The Burning Crusade och en bit in i Zul'Aman men man kan väl säga att jag i princip brända ut mig på dem typen av spelande. Det tog alldeles för mycket tid och då jag har både jobb och familj så fungerande det inte inte med långa raider. Jag har heller inte spelat speciellt mycket PvP.
Jag är vad man kallar en casual-spelare. Jag tycker om att utforska och ta det ganska lugnt men tycker oavsett detta att man ska försöka bli så bra som möjligt utifrån de förutsättningar man har. På den här bloggen kommer det alltså inte finnas exakta shot-rotations eller den ultmata specen. Vill man ha sådant så bör man vända sig till Elitist Jerks och andra liknande forum.
Jag kommer också använda bloggen till att dokumentera saker jag kommer fram till är värdefulla för mig och mitt spelande. Fram till nu har jag haft berg av lösa lappar med anteckningar om ditten och datten, men kommer hädanefter att försöka samla dem här istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar