torsdag 30 december 2010

Reputation med olika klaner

Ett bra sätt att skaffa hyggligt gear är att se till att få bra reputation med olika klaner i spelet. Jag har till exempel just skaffat den här: Acorn of the Daughter Tree eftersom jag numera är revered med Guardians of Hyjal. Det är ett bra halsband (med item level 346) för mig som hunter. Nästa sak jag ska ordna är ett par nya shoulders: Mantle of Moss från Earthern Ring som får ersätta mina gamla Safeguard Spaulders. Ska även ta en runda till Wildhammer Clan för att plocka upp tabarden där. När jag blir honored med dom så ska jag införskaffa nya legs: Swiftflight Leggings om jag inte hunnit få några bättre från drops. Det jag jobbar på just nu är att öka min reputation med Ramkahen som ser ut som gamla egyptier. När man blir revered med dom kan jag införskaffa Belt of the Stargazer. Nästa klan är Therazane.  Där finns det en ring när man når revered: Terrath's Signet of Balance. Alla dessa saker ligger på 333 och 346 i Item Level. Som jag skrev tidigare så skulle jag passa på och hämta tabards också. Tänk på att göra det för alla klaner. Beroende på vilken tabard man har på sig så ger det reputation mot sagda klan i level 85-instanser, precis som det gjorde i WotLK-instanserna och de klaner man ville ha reputation med då. De ger ju också utdelning om man vill ha de olika achievements som gäller innehav av en massa olika tabards.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar