tisdag 21 december 2010

Allt gammalt gear utbytt

Så var det då klart. Igår bytte jag ut min sista epic mot nytt gear. Det var ringen Etched Band of the Kirin Tor och trinketen Darkmoon Card: Greatness som höll ut längst. Båda kostade en smärre förmögenhet att införskaffa men jag hade också en väldig nytta av dem. Jag kommer i alla fall behålla ringen eftersom den vid användning teleporterar en till Dalaran, och det kanske kan vara bra att ha. Inte för att jag har så många ärenden i Dalaran längre men det är ju i alla fall en teleport. Trinketen är fortfarande bra. Den ger fortfarande mer attack power än den nya trinketen men övriga stats var den nya bättre på. Kanske växlar lite mellan dem.
Så här ser min avatar ut för tillfället. Som ni ser har jag inga epics kvar. Dock börjar en del av det gröna ersättas av blått gear. Det lilla utropstecknet ni ser vid flera av sakerna innebär att de inte är enchantade ännu. Jag tyckte det var lite oekonomiskt att lägga på dyra enchants på en pryl som man kanske byter ut efter nästa quest. Ska dock ta mig i kragen och lägga på lite billigare enchants bara för saken skull. Inga slots för ädelstenar ännu, så det har jag inte ens börjat fundera på. Gear score uppe på 281 också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar