torsdag 16 december 2010

Mera ny utrustning

Nu har jag de senaste 2 dagarna bytt nästan all övrig utrustning. Förutom bracers och en trinket och en ring. Detta enbart genom att köra quester. Priserna på AH är horribla när det gäller nytt gear så det räcker med quester för mig tills jag fått allt intressant upp till level 85. Sedan får man börja finslipa på utrustningen och fundera på vilka stenar som passar i vilka sockets samt vilka enchants som är bra. Nästan allt gear är grönt förutom en blå ring och ett par blå handskar. Min stamina ligger nu på 43694 vilket är nära nog en fördubbling sedan jag startade spela Cataclysm. Item level ligger på 270. 
Nya ringen heter Quel'Dormir Signet RingHandskarna heter Grips of the Kvaldir. Bältet heter Gorgonian Belt. Skorna heter Atoll Treaders, Byxorna heter Legguards of Revelation. Chest heter Crabcracker Chestguard, Halsbandet heter Cowry-Shell PendantEn ny polearm som heter Beakless Polearm och till sist en mantel vid namn Stolen Idra'Kess Drape.

















Passade även på att ta en ny achievement igår Visions of Vashj'ir Past som jag fick efter att ha gjort en lång questkedja där man fick spela som Naga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar