måndag 14 februari 2011

Max i Leatherworking

Igår tog jag mig samman och levlade upp de sista 16 poängen i leatherworking. Jag låg på 509 och tillverkade gröna hjälmar tills jag kom upp till 510. Då måste man iväg till Twilight Highlands och köpa nya recept. De kostar 10 Heavy Savage Leather per styck och dessutom så kräver varje recept 10 Heavy Savage Leather tillsammans med ytterligare en eller två ingredienser för att man ska kunna tillverka något som ger skill up. Det blev till att grinda Savage Leather under ett par timmar. Det räcker dock med tre recept för att ta sig hela vägen upp till 525. Vid 510 öppnas ett antal recept och det är bara att välja något av dem och grinda på. Nästa grupp öppnas när man når level 515 och den tredje gruppen öppnas när man når 520. Det finns en uppsjö med recept att välja på så ta den som ser ut att ge bäst utdelning på AH eller om man kan använda den själv. I fortsättningen kommer jag spara allt Savage Leather för att undan för undan köpa resterande recept. Jag gör samma sak med cookingrecept för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar