fredag 11 februari 2011

Epics FTW!!!

Jag har spelat WoW i cirka 5 år och på hela den tiden så har jag fått en enda epic via world drop. Det var Ardent Custodian. Dock var jag redan långt förbi i level vid det laget och kunde ändå inte använda den eftersom det var/är en Mace. Men de två senaste veckorna verkar turen ha vänt. Först droppade Blokade's Lost Shield från en random-mob i Tol Barad. Den sålde jag för 9.000G på AH. Och igår kväll droppade Dory's Finery från en krokodil i Tol Barad. Priset på AH skulle ligga på mellan 22.000G och 30.000G, men jag behövde den själv så efter lite funderande så bestämde jag mig för att behålla den. Guld har jag så det räcker ändå. Men i alla fall, min första Epic i Cataclysm. Jippieee! Gick upp till 337 i item level på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar